När saker bryts ner så försvinner detaljer

2011-09-02 - 00:15:02
Hej!


Kanske ska passa på att skriva ngt inlägg innan jag drar till mamma, till den sega data you know! Har suttit och krigat efter bilder från rebecka hela kvällen, fick ngra iaf :) men hon e lite seg.. visst är du reb? höhö .. Jag ska upp 06.30 imorgon, fyfaan!! haha, ska lämna charlie på dagiset och sedan ska jag till Monicas jobb och presentera mig inför deras chef, så dom kan få en bild om hur jag är om dom vill ha mig som "assistent" till den lilla flickan :) .. lite nervös e man ju då..., och jag kommer förmodligen inte sova ngt inatt.. så kommer se förjävlig ut haha.. Imorgon ska vi tydligen ut? egentligen vill jag ju inte,men tänker göra de eftersom jossan har fyllt år. Sen på Lördag fyller alexandra år också, så grattis i förskott ballerina! Ska snart försöka bege mig till sängen.. villinte :(:(:(:(



Grattis josefin :) <3<3<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0