Upp och ner är lika långt, men inte lika lätt!

2011-09-02 - 11:53:49
alltsåååå.. jag är helt brännd! är utmattad i hela kroppen, har sovit 2 timmar av 29timmar så e jättetrött :( .. gick upp 06.20 idag för att vara vaken med charlie för att sedan lämna han på dagis kl 9 , han va så jäävla grinig imorse, men han e ju för rolig ibland alltså.. han va jätte sur så han sprang iväg, haha var hittar jag han? i ett hörn i köket vänd mot vägen,sen när jag pratar med han eller försöker vända honom mot mig så protestera han hhaha SKITUNGE <3, sen vart han så himlans ledsen när jag skulle lämna honom, han klängde sig fast och vägra släppa taget om mig sen börja han störtgråta :(:(:(!!! buuhuu, sen så gick jag till Monicas jobb och var på en "anställnings intervju" OM jag var nervös? satt och skaka typ.. men det gick tydligen bra enligt monica när hon frågade efter jag hade gott så dom hade sagt positiva saker om mig så lite lättnad fick jag, dom ska väl förhoppningsvis kontakta mig nästa vecka :) . Lilla flickan som jag ska ta hand om e så jävla gullig!! Överglad tjej :) .. Snart ska jag till rissne och sedan åka och sola med Jossan, sen ikväll får jag se vad som händer.

Vi hörs, Ciiaaaao!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0