Man får vad man betalar för.

2012-03-15 - 19:01:43

Länge sen? Aa det har bara blivit så, tycker själv att det jag skriver och lägger upp är så ointressant men kanske ska börja igen, ibland är det kul faktiskt

Idag har jag jobbat som vanligt, är sjukt sliten, bär på en flicka konstant.. Hon kan ju inte gå eller så, det är mycket lyft och så. Hon är dessutom väldigt stel i kroppen vilket gör det ännu tyngre. Skulle behöva en helkropps massage!!

Var nyss och hämta ut paket från posten, det var min beställning från elf. Vart ganska missnöjd , beställde lite sminkborstar, lösfransar samt läppstift. Läppstiften sög ju.. Inte alls som jag hade förväntat mig, färgen va inte som jag trodde samt pigmentstark var dem ju inte för 5öre? Det ena syndes ju inte alls, det andra var man tvungen att ha några lager för att det skulle synas men vart ingen fin färg, men det är ju billigt smink så jag förstår att det inte är superkvalite .. Men men, man får vad man betalar för som man brukar säga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0