Blondinsandra

2011-09-07 - 20:30:17
faaaaaaan då.. jävla hår :( .. jag e jätte ljushårig.. som jag sa till elyass, jag ser ut som en riktig ryss nu haha.. hårfärgen e fin och så,men de passar inte på mig bara :S .. jävligt synd för mitt hår e ju sönderslitet och sen har jag inte råd att köpa ny färg,för om jag ska färga det brunt måste jag lägga i rött och sen brunt.. så alltså 4 hårfärger (behöver 2st paket för en färgning till mitt hår) förstår ni hur jävla slitet det kommer bli? :O:O:O... aja får väl ha håret uppsatt i en bulle :P .. Juste, jag fick mitt jobb förresten :D!!! Jobbar den här veckan och kanske nästa (?) som vanlig vikarie bara, jättekul! Fick också bli matad med MASSSSSSAAAAAAAA information från arbetsterapueten och sjukgymnast och förälder och fröknar om lilla flickan jag ska hjälpa.. det var sååå mkt info så jag vet inte om allt fick plats i huvudet? haha, men det ska bli jättekul iaf :) Skrev på ett anställningsavtal, ska få jobba tills december och kanske mer sen om jag vill :) Jag skulle nu också bara jobba deltid, alltså bara halva dagar,men hon min "chef" sa att jag säkert kommer kunna jobba hela dagar då andra avdelningar behöver extra hjälp? värsta bra ju :) , en sak bara... man blir så jävla körd i huvudet när man kommer hem så nu e jag jättteeee trött, jag lovar! bara för att jag har hållt mig vaken nu kommer jag inte kunna somna ikväll, så typiskt! dumma skit sömn...



Ungefär såhär ser mitt hår ut (ofixat) och bilden e heller inte så rättvis.. de e lite ljusare till och med




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0