Var försiktiga alla nätshoppare!

2011-05-24 - 22:10:53
seriöst... jag får typ damp.. det är något okänt jävla företag eller ngt som har dragit pengar från mitt konto?  FIRST HOSPITALITY RE ..man ba wft? det var bara 48 kr..men 48 kr är mkt pengar för mig som har 67 öre kvar på kontot :) måste ringa nordea imorgon och kolla upp det där.. äckligt att folk pillar med mina kontogrejer! så, lämna inte ut kontonr till okända eller osäkra sidor.. även om de verkar ha jätte fina kläder osv så kolla upp det noga innan :), som jag sa så var det bara en liten summa,men de kanske gör så för att man inte ska märka att pengarna är borta.. men aa .... jag klickade nyss hem ett par skor iaf, för mina sparpengar som jag egentligen inte får röra *dumma sandra* men men.. får ju matersättning av skolan sen från praktiken så får lägga tillbaka dom pengarna då :)

juste, idag så fick jag VG i slutbetyg i naturvetenskap, och tydligen i folkhälsa med :) yeii
Imorgon är jag ledig så ska åka och lämna in min skit telefon också..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0