Mammornas dag ! <3

2011-05-29 - 20:22:53
ameen tjenare!

Söndag= deppdag... jag hoppas verkligen innerligt på att det ska spööö regna och åska! .. haha. Det är morsdag idag också, så grattis världens finaste mamma!! Hade städat fint tills hon kom hem så hon blev glad. Så fult förra helgen hon ba : sandra glöm inte morsdag på söndag, jag ba aha ne det ska jag inte göra, sen på söndagen jag ba graattis på morsdag hoppas du får en underbar dag bla bla bla osv, hon ba tack älskling.. sen 2 timmar senare jag ba : men mamma morsdag är ju inte förens nästa söndag? hon ba: ne jag vet :-) .. hhaha

igår blev det en sen film kväll.. jag och oliv såg först Taken och sedan satte vi på Benjamin Buttons.. dock så somnade olivia (som vanligt) .. vi började traska oss hem vid 4 tiden hehe, va hemma runt halv 5 typ? tåget var försenat, antagligen för att det var slagsmål. sen fick jag ta itu med annat när jag kom hem men det är en annan femma, jag somna vid 6 typ och vakna vid 12 så har inte sovit sådär jätte länge, hoppas att jag kommer kunna sova ikväll iaf. Imorgon har jag sovmorgon :D, för vi har ingen massage hihi, och går baara i skolan tills tisdag (?) resten av veckan är ju röda dagar utom onsdagen men brukar inte ha skola då..

Nu ska jag kolla på How i met your mother.. puss o kram

ja jag brukar ta kort på mig själv när jag jävligt tråkigt.. haha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0