KAAAABOMMMM!

2011-05-02 - 20:37:31
kanske ska ta och börja med att säga hej? haha . Det var ett tag sen jag bloggade :P ,men har varit hos mamma och som sagt.. den datan är omöjlig haha, så vill inte ens försöka blogga där ifrån. Ska jag resumera veckan som har varit så har det mesta varit jobb jobb jobb, slutade i fredags, somna efter jobbet sen träffa reb en stund på kvällen. I lördags var det valborg, jag och mina tjejer var hemma hos mig, vi köpte pasta gratäng och käkade tillsammans, mumms :D! Sedan var det lite alkohol inne i bilden haha. Jag hade superduper trevligt, bästa valborg hitils iaf :) den förra vart ju inte så bra, blev backstabbad av mina ''vänner'' då, vi är fortfaradnde inte vänner idag, men som man brukar säga " Don't worry about people from your past there is a reason they didn't make it to your future" nog om det. Igår natt.. fyhelvete säger jag bara.. var ensam hemma och vakna kl 3 på natten av ett jävla bombande ljud jag tänkte "vafan ere som låter, några som busar med smällare?" BOOOOOM igen, hela lägenheten skakade, tilloch med i soffan jag låg i :S jag ba vafan jag måste kolla vad det är, sen ser jag från fönstret att det står en exploderande bil står på parkeringen och brinner och smäller och smäller, jag va hur jävla rädd som helst.. tänkte " ringa mamma eller 112" så bestämmde mig för att ringa SOS, dom fråga mig lite frågor och sa att en brandkår var påväg, det small igen när jag prata med hon i telefon "jag ba nu small det igen" haha skit pinsamt, ringer jätte nervös och rädd.. hon ba ehm ... men men, stod och kollade på den brinnande bilen tills brandkåren komm, kunde dock inte somna om på 2 timmar.. fruktansvärt läskigt var det.. haha så dum som jag var ringde jag och väckte mamma och grät , hon ba men vad är det, jag ba .. det brinner, hon ba BRINNER DET? jag ba aa alltså fast på parkeringen.. hon ba aha......, haha. Det är nog ingen som orkar läsa det här inlägget, utan stycken haha.. men det går inte göra :(


Jossan jag och agnes, i höstas tror jag?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0