Hurra hurra hurrraa!

2011-05-22 - 17:41:18
Grattis timtamtomtessiesjärttampong! Nu är han en officiell 14-årig fjååååårtiiz! haha.
Det var ett tag sen jag skrev, eller aa jag skriver inte så ofta iaf, men de är ju bara för att jag inte har någon data, och mammas data ska vi inte ens prata om.. tar typ 25 min att klicka upp internet -.- ..

Men det har inte hänt så mkt i mitt liv, allt e detsamma haha :), den här helgen har varit ganska chill.. lite långtråkig bara. I fredags va natha hemma hos mig, vi satt på balkongen typ hela kvällen.. och igår va olivis hemma hos mig, gick och köpte massa godis hihi, sen kollade vi på besatt som började typ 1 på natten.. självklart så somnar olivia under filmen så satt vettskrämd för mig sjäv i soffan, men jag somnade tydligen också? jag och oliv vaknar halv 6 och då börja hon rulla hem, det var ljust ute , tur de! Nu har jag precis ätit mat, lövbiff med rödvinsås och potatisbollar+ avokadosallad möömms, den blire blåbärspaj :D .. vi hööööres, pöss
hatar att bilderna blir så gigantiska, kan ju inte ändra skalan i bloggen.. buuäähuhuhuhää

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0