dröm sött

2011-05-17 - 22:54:30
jag hatar när mina mardrömmar förlnippas med djävulen... !#¤/¤#"#¤#&"#!"
Gick upp på rummet efter skolan och somnade.... uuääääääck vad jag kräks på mardrömmar.. jag drömmde om en kille som var efterlyst, han var nyligen med i tidningen och han hade tydligen varit i mitt hem, och i min säng. Några nätter innan hade jag vaknat av att någon var i mitt kolsvarta rum, hade vaknat att någon hade legat brevid mig, jag hade aldrig sett denna man, men jag kände hans närvaro. Sen... kom jag fram till att det var samma kille som var efterlyst.. han våldtog nämnligen tjejer medans dom sov, så... jag kunde aldrig veta riktitg vad som hände med mig när jag sov, eftersom jag alltid vaknade nerdrogad, hade antagligen blivit våldtagen varje natt.. jag berättade till mamma och storebror, de visste vem han var.. men fick liksom ingen hjälp, men aa så ere väl med alla situationer i mina drömmar, får aldrig hjälp, även om jag ringer 112. Min mardrömm var ju betydligt längre än så men orkar inte gå in på äckliga detaljer. När jag vakna satte jag mig upp hastigt o ba "djävulen" .....hade djävulen i mitt huvud och kunde inte sluta tänka på de (?) .. fattar noll

och till er som undrar jag har inte blivit våldtagen i mitt verkliga liv, mina mardrömmar är fuckup och vet inte vrf jag drömmer som jag gör (:

Kommer inte sova i natt, vill inte sova.. ska dygna.
puss hej
( insåg nu när jag såg bilden att jag måste trimma mina bryn lite...)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0