böööhhh

2011-05-26 - 18:31:41
hallådär :)
har precis ätit mat, krov och pomfrites.. ni anar inte hur jävla trött jag är på den maten.. speciellt pomesfrites.. madde ( min lillasyster dåra) är typ besatt av pomfrites så varje gång hon väljer mat (vilket häder rätt ofta...för ofta) så väljer hon pomefrites, hon är pomefritaholic typ.. hon pratar om de hela tiden och äter de hela tiden. Varje dag när jag kmr från skolan är ungen alltid på och lukten av pomefrites.. hon äter de som snacks typ :S hhaha ja ja nog om det. Idag åkte jag från nacka till skolan och va där i en halvtimme sen åkte jag hem, onödigt jag vet...fast åkte hem till mamma, hade lite hemlängtan dit :), sen åkte jag tillbaka till nacka igen....................

Imorgon är det fredag, men jag ska ta det lungt den här helgen, ska inte dricka något, och inte nästa helg heller , typ på studenten :) känner att jag behöver en liten "paaus" ,går hellre på bio eller hittar på något annat skoj
mmh men nu ska jag upp och damma rummet..

Ciaaao!
så här pigg och glad såg jag ut idag haha :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0