yupyup

2011-03-14 - 19:26:54
hejsan svejsan, sitter och kollar på simpsons.. alltid lika roligt oavsett om jag har sett avsnitten 857 gånger redan :D
Gick inte till skolan idag, dels för att jag inte kunde göra proveet eller kunde kunde jag väl men min partner försov sig, sen så hade jag varken ork eller lust.. men men.. idag är det exakt 1 vecka kvar tills praktiken börjar , läskigt men ser samtidigt fram emot det. Det som är så skönt att det ligger på min gård, så behöver bara gå max 5 min innan hihi..

Ska snart in i duschen, väntar bara på en kompis som ska låna mitt busskort, sen ska jag kolla på top model, trots att NÅN avslöjade hela skiten.. skulle behöva göra en av mina sista rester, en argumentation i svenska.. boorrring

såhär ser jag ut just nu, oofrääsh; 

Postat av: reb

d var inte jag va...

2011-03-15 - 16:35:59
URL: http://rebson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0