You can run but you wont come far.

2011-03-10 - 16:26:50
Tjeenare!
Kom hem från skolan för inte så länge sen, de var så skönt att få rester gjorda! Har inte så mycket kvar att göra nu, har kanske 2-3 saker att göra sen är jag restfri woohoooooooooo! Har praktik om typ lite mer än 1 vecka, är lite nervös hehe.. måste ringa till praktiken imorgon och skaffa en handledare. Imorgon är det fredag, kommer nog sova efter skolan, vet dock inte vad jag ska göra, har bokstavligen inga pengar kvar, eller jo typ 29 kr.. om ens det.. men får skylla mig själv som shoppade rejält förra veckan.
Nästa månad har jag bestämt mig att jag ska pierca mig yeeeeei, kommer bli en anchor vid naveln eftersom min jävla kropp inte vill ha en vanlig navelpiercing :( .. Har inte så mycket mer att säga för stunden så säger väl puss så länge. PUSS!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0