Yooooo!!

2011-03-01 - 19:37:45
Jag är typ helt slut i kroppen från igår :S , har inge kraft i benen alls.. hård träning igår+ att jag står och går upp nästan hela dagen.. cirkus 7-8 timmar..
Jag vill ha lov jag med :( , får sms om att man ska hitta på ngt o de.. eftersom de har glömmt att jag jobbar, inte kul :( då blir man bara frestad och kommer på sig själv "juste jag kan inte jag jobbar" Men jag ska inte klaga egentligen ,för hade jag haft lov hade jag garanterat sagt "fan jag vill jobba", vilket som egentligen :)

Längtar till min mini helg haha, kan ju bara göra något på fredagen eftersom jag jobbar på söndagen, jobbigt läge haha, kommer vara helt slut efter den här veckan, skolan börjar direkt på måndag och har inte vilat något alls.

Jag vill bara att all snö ska försvinna, vill att värmen ska komma, VAR FAN ÄR DU? i neeeed you ..
Nu ska jag ruttna lite vid datorn sen blir det sova.

Puss alla finisar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0