Mars 7, 2011

2011-03-07 - 13:15:57
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött
Favoritgodis: suranappar från harribo
Är det nåt du absolut inte äter: kyckling & Lamm
Kläder just nu: trosor och ett linne ( är nyvaken haha)
Musik just nu: Price tag - Jessie J
Vad sa du senast: vet inte, jag sjöng typ
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 80-talet eller den tiden man hade korsetter och värsta klänningarna
Sommarplaner: Jobba, ha kul och förhoppningsvis resa någonstans, och hoppa fallskärm :D
Fisk eller badkruka: Fisk, men inte alltid.. som när man får veta att det finns kräftor i vattnet då vill jag inte bada.
Saft eller alkohol: Dricker inte saft, men i så fall saft på vardagar och alkohol på helger
Hur många kuddar sover du med: 7 st
Favoritväder: Regnigt väder, spöregn eller dugg, älskar ju varma och soliga dagar med, men ibland vill man ha lite omväxling
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: dator med internet, mat & min katt
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: Jag är en nattuggla utan tvekan, gillar aldrig morgondagar.
Sparare eller slösare: Det beror på, om jag vill spara till något så kan jag, annars så slösar jag som f-n
Bästa film: hmm svårt.. The notebook
Tror på liv på andra planeter: aa det gör jag
Kommer du ihåg din första kärlek: -
Älskar du henne/honom fortfarande: -
Har du några homosexuella vänner: Nej
Tror du på mirakel: sällan
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart!
Ser du på kärleken som ett misstag: ibland
Hur många barn vill du ha när du blir stor: ett eller två
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Inte överallt, men hittar man rätt punkt så dör jag typ.
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Kräfta
Rädd för insekter? Nja, det är inget jag tycker om men är det en insekt på mig så skriker jag, däremot är jag jätterädd för getingar
Äckligaste insekten: Getingar och "Bollarna" i rissne haha
Det här är jag bra på: lyssna och att prata om katter
Bästa bok? Är inte så mycket för att läsa böcker men böckerna som "Pojken som kallades det" gillar självbiografier
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kunna läsa andras tankar eller att kunna vara osynlig.
Vad vill du jobba som? Ingen aning, vet bara att jag vill jobba med barn, är lite inne på kurator
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Ibland
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Ohja! Ska tatuera mig det här året iaf, en på skuldran och en på handleden. Jag ska göra en piercing vid navel 2 st anchors, är lite sugen på att pierca tungan också hehe
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Mitt rum är oftast stökigt, men hemmet brukar vara hyfsat städat
Gungar du på stolen? ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? om det är mycket blod, ja
Saltar du på maten? aa
Gillar du att sjunga? Ja, men inte när någon annan hör ;P
Anser du att du är stark? nej
Brukar du sola? bara i solen
Vad gör du om du får hicka? väntar tills den går över
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? inget
Har du en besatthet? Ja mer än 1, en besatthet jag har är pepsi max haha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0