Lördag.

2011-03-26 - 15:55:06
Tjenare!
Jag mår inte sådär jättebra men det börjar bli lite bättre faktiskt :), var hemma hos ilona igår i vällingby med ilona, paloma och ngra vänner till dom. Vi körde spel vilket gjorde att jag blev lite ... haha, åkte hem rätt tidigt, va där kanske 2 timmar? Kunde inte sluta tänka på att nellie var ensam hemma och hade ont, så åkte hem till henne. Började gråta när jag såg henne bara för jag såg att hon mådde dåligt, haha ja jag är töntig jag vet :P, men hon är typ mitt liv.

Vaknade vid 10 tiden av att hon har sovit på mitt bröst hela natten, och hela morgonen.. myyyys
haha sitter typ och skriver ett helt inlägg om min katt -.-'

nog om henne nu haha, ikväll ska jag bara ta det lungt, dega i soffan kanske träffar oliv sen. Jag vill kolla den nya säsongen av gossip girl eftersom jag inte orkar vänta för sverige är ju så jävla sega på att sända dom :S det är typ över 10 avsnitt som redan har gått vilket är över 10 veckor, och dom börjar sändas på tv nånstans i april?
Solen skiner förresten helt underbart:)

Tycker det är så tråkigt att blogga utan bilder .. det suger, gamla bilder får duga tills vidare.

Puss hej <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0