Lifie is like a coin, you can spend it any way you wish but you only spend it once.

2011-03-02 - 19:23:19
Är slut som vanligt, dag 3 avklarad WOHO! Jag somna i bilen, var rätt skönt, pappa brukar ha snabba cash på i bilen ( ljudbok ) först tyckte jag det var ganska löjligt, en snubbe som pratar från en bok, men man fastnar lätt och tillslut vill man inte att det ska ta slut, man vill liksom fortsätta lyssna. Som idag på vägen hem jag ba "pappa.... kan inte du sätta på skivan" hehe, jag har alltid mobbad honom för han lyssnar på sånt haha, nu är jag lika mobbad jag själv :D

Och ja, jag vill ut ikväll, har blivit frågad yttligare en gång " men vadå dra hem vid ett tiden bara", njaa det är inte så enkelt

1. Jag bor i nacka= tar lång tid att åka
2. Det är vardag bussarna går väldigt sällan
3. Om jag åker vid 1, är jag hemma runt 2-halv 3, är inte i sängs förens 4 och kommer inte kunna somna förrens... hmm aa när jag ska upp? haha

Nää det går liksom inte, jag prioriterar jobbet först så är det bara, skulle aldrig klara av att jobba dagen efter, man måste vara koncentrerad och nogrann eftersom ordrar kan bli fel vilket inte är ok, ganska pinsamt när det blir fel, kunden får liksom fel grejer eller för lite eller för mycket, därför är det viktigt att man är fokuserad :P. Påtal om jobbet, så blir jag GALEN, nere i lagret är det rätt så skitigt och dammigt, mina händer är vid kartong och papper hela tiden vilket resulterar torra händer och sönderbrutna naglar -.- , idag blev jag av med två naglar :( buuhuuu.

Strax ska jag äta pappas tjockpannkaka med bacon i och sen ska jag dränka den med sylt MUMS! :D
Sen ska jag dammsuga+tvätta golven sen sova :)
Det var allt från min ointressanta dag, puss !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0