BU!

2011-03-14 - 20:08:19
juste.. jag drömmde såna jävla sjuka drömmar i natt :S .. när jag vaknar minns jag drömmarna typ 100% men nu minns jag bara typ 20% ... hatar det, ska egentligen skriva ner dom så fort man vaknar men men..

Dröm 1. Jag vet inte vad det var, eller vem det var .. om det var någon kompis, min syster eller min broder, han/hon försökte döda mig i mitt egna kök, vet bara att jag gjorde allt för att inte bli dödad.. han eller hon hade en kniv iaf, den drömmen va skit läskig haha..

Dröm 2. Det här är stört.. den här drömmen höll på jättelänge eller så var det 2 olika.. drömmde om massa bussar, sen har jag för mig att jag drömmde att samhället utspelades påå 70-talet, jag var med en kompis och jag och hon var mörkhyade :S ? aa jag vet inte sen blev jag normal igen.. men iaf jag var inne i rissne deli sen när jag kom ut och gick över bussvägen var det en man som tog upp en pistol och börja skjuta, jag la mig ner på marken precis brevid honom bara för att han skulle tro att jag redan var skjuten, istället ställde han sig framför mig och sköt mig kanske 6-7 gånger, varje skott kändes verkligen, minns att jag blev skjuten i ryggen och kännde hur blodet flöda ut på marken, jag skulle ta upp min mobil ut byxorna men jag var helt förlamad eftersom jag höll på dö, den där känslan va så sjuk eftersom blodet och smärtan kändes så verklig :S

Sen drömde jag att polisen tog honom ( han som sköt) och mig till ngt ödeställe mitt i natten  han skulle göra ngt med honom men vet inte vad, sen tog polisen mig o ba "här hon är din måltavla" sen kasta han typ knivar på mig?  var helt genomblöt när jag vakna.. usch

men min dröm hade verkligen inte någon rödtråd alls haha, den hoppade som fan.. hängde inte riktigt med i svängarna..

Det som jag hatar när jag drömmer så mycket är att jag vaknar ur en mardrömm och tänker "omg det var bara en dröm fan vad skönt" när jag somnar om, börjar jag drömma om på nytt.. never endning story typ.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0