Infect me with your love and fill me with your poison

2011-03-10 - 23:13:50
Jag kan inte låta bli att gråta till filmen .. a walk to remember, så underbar film!!!
Ska snart sova. Satt och kollade på utomlandsresor innan idag, fyfan vad jag är taggad på att åka utomlands, tråkigt att det bara är jag som tycker så, kanske ska resa ensam istället :) ! Jag vill åka till Cypern, turkiet eller spanien.
Aja ska sluta drömma haha.

Måste bara säga att big brother är ett jävla skämt, sjukt pinsama.. ska inte bara tala om Nicky som leker allanballan äääähhhh.. Ne men vadå, sanna hade tydligen velat åka hem pga av vissa skäl, hon ville ha sina proteindrycker för träning eller vad det var, en baddräkt för att hon kände sig fet m.m., självklart får sanna allt det där bara för att dom vill ha kvar henne? sjukt pinsamt, big brother gör allt för att tuttlisa ska vara kvar och k--lla i tv, hon kommer ju endå bara ha sin gris hela tiden euw . Följer dock inte BB riktigt men har läst lite här och där, dåliga människor och dålig tv. Gurkan är typ den som är bra! haha  jaja babblar bara skit..

Inatt drömmde jag att jag blev knivhuggen i magen, undrar vad denna natt väntar sig... (?)
Sleep well!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0