mmmh marabou

2011-03-15 - 16:36:08
hej!
Just nu sitter jag och försöker installera microsoft word om på nytt, behöver programet till mitt cv som jag håller på med.. vet dock inte om det här kommer fungera men får väl hålla tummarna! Är jättetrött, höll på somna på bussen.. juste på tal om bussen, tror adam tensta satt nästan brevid mig *omg* hahaha nää inte direkt, har sett han så många gånger, förut var han i samma tåg som mig det var så trångt i tåget så alla trycktes och trängdes, jag satt ner med hans rumpa i mitt ansikte typ haha..

Vet ni vad som börjar idag? jo desperate housewives woohoooo!! har längtat så mycket hihi.. och imorgon kommer grey's anatomy och premiär av of the map som jag ska se :)..

Jag är fett godis sugen :( .. ovanligt? nej, jag är en riktig godisgris, äter godis varje dag.. inte bra .. verkligen inte bra..

Nu ska jag återgå till mitt kämpande med att fixa word.. puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0