Man ska inte vara otrogen!

2011-03-17 - 23:15:50

-   ”I Hong Kong är en hustru tillåten enligt lag att döda sin otrogne make, men bara om hon gör det med sina bara händer. Makens älskarinna däremot, kan dödas på vilket sätt som helst.”

säger bara wow.. jag menar.. det är väl bara kvinnor som blir stenade till döds eller torterade när de är otrogna?
eller bara vad jag vet iaf.. men aa wow säger jag bara.. killar ute i hong kong, passa er! :O

Istället för att man ska bli dödade eller misshandlade osv, kan man bara inte låta bli att vara otrogen så slipper man alla konsekvenser ^^, ! Okeej jag ska inte prata för mig själv, vet ingenting men det är väl lättare sagt än gjort haha. Ingen är ju otrogen med avsikt för att skada sin partner.. eller joo det gör man ju visst? äääsh jag vet inte, förstår inte ens varför jag försöker diskutera ett ämne jag själv inte kan prata om.. Men en sak vet jag vad jag tycker, att man inte ska va otrogen!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0