it's so empty living behind this castle walls

2011-03-06 - 18:45:46
Hellååå där!
Jag är dålig på uppdatera jag vet haha, men sitter ju som sagt vid mammas supermega sega data!
Har jobbar idag, det var en bra jobbdag.. den gick väldigt fort, hade inventering, vi delades upp i team, jag hamna med danne , som är en av dom jag tycker om mest, vi kommer bra överrens :) Jag frågade min chef om det fanns något jobb åt mig under onsdagen då jag är "ledig" , ska ringa han på tisdag och kolla. Jag ska förmodligen också jobba under påsken :D !!! Jag kommer ha moooneeym, fast ska lägga undan allt till sommaren, vill resa men får se hur det blir med det :)

Min resväg hem.. finner inga ord. Först så gick inte bussarna från jobbet så danne skjussade mig och andra kollegor till Norrviken, när vi kom fram sa tomas " Om du springer hinner du nog med pendeln som går NU", jag kutar allt jag har och hinner in i tåget i sita sekund, när jag väl sitter på tåget ser jag att det står mot MÄRSTA, fyfaaaan vad arg jag blev, tåget mot stockholm c var på andra sidan exakt samtidigt men jag va så stressad att jag glömmde kolla vilket jag klev på haha. Aa sen går jag av i Rotebro, då kommer mitt tåg om en kvart, okej tänkte jag inte så farligt, går av i ulriksdal.. ser att buss 540 inte går förrens en halvtimme.. jag ba ahapp, bestämmde mig för att åka mot brommaplan, gick av i sumpan och tog tåget mot hjulsta.. det tog mig 1 timme och 20 min för att komma hem.. seriöst? det tar 30 min i vanliga fall.. -.-

Ååååh vi har massageprov imorgon, kommer ejj klara det :(



En jäätte gammal bild, har bara gamla bilder på mammas data haha
Postat av: reb

ne stackars:( tröjjan sandra ... hahaah!!

2011-03-06 - 23:24:52
URL: http://rebson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0