ett två tre fyra jag är en frökenmyra

2011-03-21 - 18:39:39
jag är heeelt slut, efter en "låång" dag. Den gick väl bra tror jag, utom att min hörsel typ är borta , det ringer i mina öron.. dom va sjuukt högljuda haha. Snacka om att barn bråkar ofta haha.. dem första 10 minuterna efter att jag kom in kom en liten tjej och sa " Jag älskar dig" hahaha, sööt :)! Har redan blivit kallad fröken, vet inte hur många gånger jag fick höra det " fröööööken , fööörken vetu vaaaaaaaaaaad, fröken vetu han slog mig, frööken" haha. ikväll måste jag lägga mig tidigt, eller aa tidigt lär det ju inte bli eftersom jag ska kolla på BB, jag pratar illa om programet men endå kollar jag? det är just drf jag kollar haha. Börjar kl 9 imorgon med, hoppas jag har lite mer energi i kroppen då :)

Nu ska jag göra.. vet inte men orkar inte skriva mer haha hejdoooooooooooooooo

Postat av: Hanna Skattberg

fin blogg:D

2011-03-21 - 19:10:53
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0