!"#¤%&/()(/¤#"

2011-03-26 - 22:28:00

Har väntat i evigheter på ilona, har "fixat" mig och allt.. suttit i soffan och kollat på en avstängd tv och bara väntat, får svaret "Snart" typ hela tiden, nu sa hon att hon skulle gå om 10 min, men vi får se hur det blir med det :P

Ikväll var det Earth Hour, dum som jag är sätter ut det på facebook och stänger själv inte av elen? haha, men hade gjort det om det inte var så att jag var ensam hemma, är ju typ rädd för allt så jag kunde inte släcka ner :/

Skit tråkig lördag.. men men, ska träffa en kompis imorgon som jag inte har träffat på evigheter.. men som sagt planer ändras hela tiden så vet inte om det blir av :P Nu ska jag bort från datan.

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0