En dålig början på dagen...

2011-03-08 - 09:06:39
seriööööst, fyfaaan vad arg jag blev påväg till skolan FOLK HAR INTE NÅGON JÄVLA RESPEKT ÖVERHUVUDTAGET!! ja jag är van att åka från gullmarsplan där det är proppfullt med folk, idag fick jag verkligen trängas i sista vagnen, kunde knappt andas.. en kvinna som stod framför mig skulle ut , hon bokstavligen tackla ut mig man ba hallå? Man kan be snällt om att få komma förbi, jag hade inget utrymme för att släppa förbi henne, försökte gå lite till sidan, istället går hon rakt in i mig.. Jag brukar jäääämt släppa förbi folk före mig på bussar och när folk vill gå förbi, jag ber alltid om ursäkt om jag eller min väska råka slå i någon, jag ber alltid snällt om att komma förbi, men vafan.. tror jag fick säkert 5-6 smällar i dag över att folk ska ta sig fram, men ja alla ska någonstans och alla har bråttom och ska till skola och jobb? visa lite respekt förfaan... usch blir så irriterad, just att jag själv alltid försöker vara så utålig när det gäller kaos i folkmassa, men när man bara får smällar,knuffar och elaka kommentarer har man ingen lust att vara trevlig längre :S

Dagens samhälle.. finner inga ord.. dagen kärringar.. usch
Alla ni som gjorde mig illa, och alla ni som trängde er före så jag missa mitt tåg, tack för att ni gjorde min dag till ett helvete..
Postat av: nathss

haha neej va hemsk dag :(

2011-03-08 - 18:04:50
URL: http://fiasco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0