don't say that it's impossible, cause I know it's possible..

2011-03-13 - 20:12:26
I år verkade alla vara överenns om att rätt bidrag gick vidare. GOOSH vad han är snygg!! *dregglar*
Låten i sig tycker jag inte var en såndär 10 poängare, men iaf 100000x bättre än förra årets " this is my life my friend, cause this is my time to say".. eller vad hon sjöng.. hon sög ju bokstavligen, stod där med sina röda converse som hon alltid nämnde i sina interjuver " jag och mina converse" jaa... svergie kom ju inte ens med i eurovison, ibland måste jag säga att sverige har så jävla dålig smak.. jag menar .. året innan, operalåt man ba komigen? Jag är iaf bombsäker på att sverige kommer med i år!. Hans utseénde gör ju typ låten.

mummsfilibaba!! <3 <3 <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0