Do what you can with what you've got wherever you are

2011-03-23 - 15:58:48
Ännu en dag avklarad, 2 dagar sen fredag :D
Idag har varit en rätt skön dag, jag förstår inte hur barn kan ha så mycket energi... deras batteri tar liksom aldrig slut, dom pratar i nonstop och springer runt överallt haha, tur för mig då att jag älskar barn :)
söööööt, idag en liten kille krama om mitt ben o ba "Vetu vad?" jag ba nee vadå? han ba " Jag älskar dig" haha, ja alla barn säger så till alla kanske, men tycker det är gulligt endå. Känns kul att vara omtyckt iaf, annars hade det nog varit väldigt jobbigt. hahahah tycker det va så kul.. hur barn pratar nu förtiden , igår när vi satt och höll på göra garnbollar en tjej till en annan tjej ba " alltsåå... jag tar ner dig LÄTT" den andra tjejen ba " assåå nej, jag tar ner dig på 2 sek, kom jag ska visa dig" hahaha, dom låter som aggressiva killar. Nu är det bara för mig att lära mig alla dom 21 barnens namn.. hmm, kan ju några iaf, en bra början :)

Nu ska jag träffa ilonis, vi hörs. pooosss poss



<3 <3 <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0