Det gör ondare varje gång, även fast jag har varit med om samma sak förut.

2011-03-05 - 21:44:30
Hellooo!
Mår fortfarande skit.. Jag ska alldeles strax sova, känner mig jätte elak .. ringde mamma och bad henne komma hem och sova eftersom jag är fruktansvärt rädd, sitter tårögd nästan hela tiden, usch vad jag hatar att känna mig otrygg , speciellt i mitt egna hem:( Jag ska ju gå lägga mig och mamma kommer få sitta uppe ensam nu bara för jag behöver henne istället för att hon ska va hemma hos sin pojkvän, älskar min mamma så otroligt mycket! Hon är bäst!

Idag vaknade jag väldigt opigg.. åkte till kista med Nathss och olivis kl 3 .. blev lite för mkt shopping hehe, köpte:
* En mascara
* ett par skor (eller bytte dom men iaf)
* Två bikinisar
* Solbrills kedja
* En topp

Jaa .. detta resulterade en fattig sandra den här månaden dåra haha, men men ibland blir det så höhö

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0