Bad decisions, that's alright.. welcome to my silly life :)

2011-03-27 - 20:10:16
Tjena hejsan!
Sitter i min säng och kollar på Bachelorette Sverige, typiskt mig att kolla på sånt haha. Vill egentligen också kolla på det nya programet som är på kanal 4, men de får bli det här. Har inte gjort så mycket idag, legat i soffan med nellie och bara myst. Min lördag blev ju inte särskilt lyckad...

Är jättestressad över att hitta studentklänning :/ , har inte sett sådär jättemånga som jag vill ha, typ 1 som jag tvekar på, men ska åka till sickla i veckan och kika lite :) Ikväll måste jag lägga mig tidigt eftersom att jag ska åka från älta till rissne imorgonbitti, usch..

smurf:

Postat av: A N G E L I J N A

allt bra+:)

2011-03-27 - 20:28:20
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0