what a beautiful day =)

2011-06-07 - 22:19:43
Åååh det var lika varmt idag med,såå underbart.. men det var mindre underbart att åka till skolan kan jag säga er, för vet ni varför? Jo för jag åker från nacka till skolan dvs 1 timme..går in i klassrummet "städa skåpen" sen får man gå, näämeen guuuuuuuuuuuu så trevligt... va i skolan i typ 10 min sen gick jag åkte hem samma långa bit igen, 2 timmar helt i onödan?!!! ååååååååh så frusterande, under den tiden kunde jag legat och stekt ! ... hann bara sola lite grann :( ... hallå, jag har typ tappat mina nycklar? jag har panik :S..... aja, jag och madde åkte till nacka forum och fyfan vilken jävla gnällspik hon är, vågade inte fråga henne om ngt satt bra för hon börja skrika i hela affären man ba wwweeey tare luuungt hon ba UUUÄÄÄÄH ASSÅÅÅÅÅÅÅ DÖÖÖ, man ba... förlåt. Fick med mig hem en byxdress och en långklänning, önska att jag orkade ta kort på allt jag köper men orkar inte haha.. 

kan däremot lägga upp några bilder på charlie och vovvarna som jag tog när jag var uttråkad
'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0