ZzzZzzzZzzzz

2011-07-18 - 13:18:16
Hello hello!
Vakna nyss..så skönt att få sova ut, skulle vilja sova mer men de slutar inte så bra när jag fortsätter sova :P .. Jag har ju varit i göteborg och där fick jag aldrig sova mer än kl 10 typ, skit jobbigt haha! Nu är jag hemma hos adde.. han lämnade en fin diskhög till mig ...... måste diska annars kommer de aldrig bli av :/ .. vet inte hur jag ska klara mig här hemma utan pengar? toapappret håller på ta slut, tandkrämen med o det finns typ ingen mat och jag har inga pengar, hur gör man då? haha .. det löser sig nog, hoppas jag iaf. Imorgon är det tänkt att jag ska hoppa fallskärm men inte fan vill vädret bli bra? så sjuuuuukt irriterande!!!! kommer aldrig kunna hoppa ju :(  .. nu ska jag klä på mig och diska osv sen ska jag bege mig hem till mamma och hälsa på, saknar nelsson...... herrråå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0