You cannot always wait for the perfect time, sometimes you must dare to jump.

2011-07-02 - 00:13:39
haha alltså,min blogg e verkligen skit tråkig.. förstår inte vrf ni ens fortsätter klicka er in här när jag typ aldrig uppdaterar? :P   ... om jag hade en egen data, skulle de varit mkt enklare o mkt roligare..men nu ere bara tråkigt och jobbigt, men men.. på söndag ska jag hoppa fallskärm hihi :D , 9.30 ska jag vara i uppsala... tidigt men de va den enda tiden som fanns, hoppas vädret är stabilt bara, annars gåre ju inte :( ..
på måndag fyller min älskade mamma 40 år, och på tisdagen fyller jag och min syster år. Jag längtar inte så mkt faktiskt, jag blev helt otaggad nu, kanske bara e hemma på min födelsedag :) sen på sön eller mån ska jag till göteborg med family i en vecka, ska bli skönt att komma iväg, sen veckan efter de har jag min brors lägenhet i 2 veckor UNDERBART! sen efter det är det inte alls långt kvar till cyyyyyyypern :D:D::D nu ere typ 41 dagar kvar!!!!!!!!!! Nu har alla betalt och vi har fått biljetterna :D:D:D:D tagggaaaaaaa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0