Our scars have the power to remind us that the past is real.

2011-07-24 - 15:40:22
hejsan svejsan, sitter just nu i soffan och kollar på tv.. de är fint väder och det här är 3e dagen jag sover bort en sån dag.. lite ångest faktiskt.. igår var jag på dåligt humör.. åkte till nälsta typ halv 12 och va där en halvtimme.. sen ville jag inte vara där mer,dels för folket där redan va fulla o jag ville inte drick så det blev lite halvtråkigt för mig sen så va jag ju inte på så bra humör så ville bara hem, så ziad var snäll och skjussade mig och natha. Idag ska jag nog bara vara hemma, jaag har märkt att mina anchors har "skruvats" upp så måste besöka en piercing studio i veckan och fixa de, vill dessutom byta smycke också :) nu ska jag fortsätta och kolla på det som finns på tvn, puss och kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0