Goda människor deltar i andras lidanden och glädjer sig åt deras lycka.

2011-07-10 - 03:10:18
Hejhej hemskt mycket hej!
Fint väder idag med? var jag ute och njöt? nääe.. eller lite kanske. Jag åkte pappas motorcykel idag haha, sjuuuuukt nice! Lite läskigt bara, fast inte så läskigt som jag trodde..för pappa e lite galen i trafiken, kommer dock ha träningsvärk imorgon pga det haha, de bara för att man sitter och spänner sig.. grejen e att jag knappt får hålla i pappa för om han bromsar eller ngt o så kommer jag att trycka fram honom vilket inte e så bra, så jag måste knipa mina ben emot honom och hålla mig i balans med hjälp av det.. sen gasade han på ganska mycket på motorvägen typ 160km/h .. det gick fort men huvet flög åt alla håll så hela min nacke spändes för att försöka hålla huvudet stilla :P ... men det vare värt, dog ju inte :) ... Jag bokade ny tid idag hos fallskärmsgrejen, den 19e juli ska jag göra ett nyttförsök ( faaaaaaaan ta dig vädret om du inte låter solen skina !!!!!) .. Den här helgen har jag bara tagit det lungt, precis som den förra :) Jag uppskattar hemma helger mer nu faktiskt, har tröttnat på att gå ut, som idag.. åkte och träffade jossan i slussen, satt bara vid vattnet och prata.. sen såg man hur hela stockholmsnattfolk var fulla,dräggiga och deckade.. en låg t.ex. och sov på busshållsplatsen och flera andra "tjejer ska ni med på fest" "festen ligger däråt" "hej tjejer" hela macdonalds var fylld med fyllekäksfolk uuuuusch! Nykterhet uppskattas verkligen ibland.. men ska inte dömma alla dessa människor jag är ju själv en av dom ibland =) .. snart ska jag sova, hoppas jag somnar bara.. igår låg jag i sängen 4 timmar utan att somna, jag var trött men kunde inte somna.. så jävla frusterande :P shit vad jag babblar.. känner att inlägget blev lite för långt, mina andra inlägg brukar typ va 3 meningar. Tror inte ens någon orkar läsa detta, aja ska sluta prata nu haha. Natti natti! <33



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0