Bad things happen, and you can't do anything about them.

2011-07-08 - 20:43:38
Tjaa!
Varmt väder idag, det gillas! fast... vaknade kl 3 och satt inne till kl 5 typ åkte till pappa så har bara varit inne, lite ångest att man inte har tagit vara på vädret.. men men . Igår var jag natha jossan och aida i bro på lite partyparty lite senare kom mickan :) Eventuellt på måndag sticker jag till Göteborg med familjen, ska vara där i 1 vecka.. ska bli skönt att komma bort lite grann, sen när vi åker hem har jag min brors lägenhet i 2 veckor yeiiiiii (tror jag redan har skrivit de?) men aa. Åt nyss mat, jag åt revbensspjäll med pommes.. dom andra åt kyckling (blääää) så nu e jag mätt och belåten, jag ska bara vara hemma ikväll.. känner att jag inte orkar göra ngt.. ska titta på film och ta det lungt bara. Jag kanske gör någonting i morgon? we will se ..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0