19 år, boooorriiiiiiiing

2011-07-05 - 01:12:18
hurra för mig dåå -.-  , vet inte vrf jag inte vill fylla år? helt onödigt, idag är en annan dag lik vilken dag som helst.. aja.. har skit ont i huvudet och mår jätte illa :(, kanske för att jag bara har ätit en tårtbit på hela dygnet, men aa får skylla mig själv, hoppas att de drf jag mår som jag gör och att jag inte håller på att bli sjuuk :O:O ... hade tänkt att sätta mig ngnstans på kvällen, kommer säkert sluta med sunkiga nivå haha..
Juste... jag kapade typ 15-20 cm av mitt hår.. jag har inge håååååååååår kvar... de jätteekort, fyfan :( .. men de behövdes för de var slitet, de är en helt annan kvalite på håret nu haha..


meeeeeeeeeeeeeeeen får försöka vara glad ändå, håret är mindre slitet nu!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0