woohoo

2011-04-21 - 18:33:25
yeeeeeeeei, äntligen har jag fåttt min mössa! Min tuta däremot fanns inte med i paketet :( , fast den kommer senare haha. Det var inga fel på mössan iaf som tur var, några i min klass hade fått fel text, strl och så.. och de vill man ju inte ha ;O. Kom nyss hem, var med natha i solna en stund. Sedan ska vi ut på prommenix med emilia runt lötsjön, äter ju som en flodhäst.. måste göra av mig med lite.. även om det inte hjälper så mkt så känns det endå bättre med en prommenad :) Vet ni vad emilia nyss gjorde :O? Hon ställde sig upp helt själv mot soffan.. framsteg :)
Nu ska jag värma mat, puss heeeeeeeej
Postat av: Sanna

Fin blogg :)

2011-04-21 - 21:44:09
URL: http://lakriisklubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0