antingen så finner du en väg, eller så gör du en.

2011-04-06 - 20:03:16
Haha, måste erkänna att det har kliat lite i fingarna av att blogga, har ju loggat in ett flertal gånger "hmm ska jag?" anledningen till att jag inte har bloggat är för att mina känslor tar över ibland ( gud vad töntigt detta lät) och skriver saker som jag inte bör skriva, tänker inte på att jag skriver för allmänheten, har inte skrivit ngt speciellt ..än.. men det kan hända, också de att när jag inte får skriva av mig mår jag ännu mer piss men men..
Fick hem en deklaration från skatteverket, visar sig att jag är skatteskyldig NICE! fett onice...
Trivs sjukt bra på min praktik, blir glad över att tänka på att gå till jobbet, typ första praktiken som jag verkligen gillar. Känner mig hemma bland barn (kan man säga så haha?) blir lycklig att vara bland dom så skitungarna. Visst man kan bli sjukt irriterad över saker dom gör, de jävlas, skriker och är slarviga, men det är ju så vid den åldern, dem har inte lärt sig helt vad som är rätt och fel. Blir ännu mer glad över att ständigt få beröm och tacksamhet över att jag är där, till och med av föräldrarna? haha.
Det är redan torsdag imorgon, helt sjukt hur fort veckorna går :S
ska kolla vad som finns på tv nu, puss hej :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0