woop woop

2011-04-15 - 18:03:10
ääääääääääntligen! I did it! Åkte och fixade 2 anchors, nu sitter dem på plats :) min mage är fortfarande krigsskadad efter alla ärr, men det blev lite bättre iaf :) , ska nog göra 2 st till, fast små vid min tatuering vid fjärliarna tänkte jag. Det var piercarens idée och gillade den ideén haha :P . Kan lägga upp videon senare, fast... mina ärr ser förjävliga ut så vene om jag vill lägga upp den haha, men kan bjuda på en bild iaf :) Det gjorde ont, fast jag har varit med om värre så smärtann gick att hantera rätt så bra, sa inte ens aj :O, känner inte av dom någonting alls så de e ju bra.
Ikväll så ska jag natha och ilona dra hem till henne i vällingby och ba chilla.. Fyfan vilken najs väder det har varit idag, helt underbart! Tänk om det kunde vara så såhär varje dag, fast typ 15 grader varmare! Jag såg massa humlor och getingar också.. det gillar vi INTE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0