A friend will talk to you when you call, your best friend will listen.......

2011-04-13 - 19:29:11
Jahapp då var den jobbveckan avklarad då, imorgon nationella & fredag ledig. Jag tänkte dra förbi en piercing studio på fredag och göra 2 dermal anchors.. vill ju bara få det gjort va-faaan!
fett segt, måste plugga men varken orkar eller vill, jobbigt läge liksom.
Ett ännu jobbigare läge är att jag har lite ekonomiska problem haha.. på min inköpslista står det;
1. Piercingar
2. smink
3. skor
4. tatueringar
5. kläder
6. Hårprodukter
Ja typ allt... fan kom på att jag måste ringa skatteverket -.-
Alltså får damp på blogg.se, eller om det är min data det är fel på.. kan inte justera bildernas eller videosars storlek what's the problem liksåååååm? funkaråå för i helvete :( . Vill lägga upp videosar, har tröttnat på att bara lägga in bilder på mig själv.. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0