My illusion, my mistake ..

2011-04-11 - 20:58:10
jag är sviiiiiiiiiin trött, tror jag ska sova lite tidigare idag (?) lär ju säkert inte bli så haha, sov ca 3 timmar i natt, OM mitt humör va piss idag? Ansträngde mig verkligen för att inte gäspa så mkt och att hålla mitt humör på topp, men gillar verkligen dom endå, fast dom kan gå på nerverna ibland. Idag när vi lyssnade på när en fröken läste saga för barnen sa en tjej till mig som satt brevid " Jag älskar dig" sen pussa hon mig på kinden, ville bara krama sönder henne haha. Kommer typ gråta den dagen jag ska tillbaka till skolan. På tal om skolan, jag har svenska nationella på torsdag....fyfaaaaaan, lär inte gå så bra haha.. Den här veckan kommer jag bara gå till onsdag eftersom jag har nationella på torsdag och ledig på fredag så det är väl endå rätt skönt.

Det går ju halsfluss på dagiset, så om ngn av alla som borde få det är väl typ jag? jag fick det typ 4 gånger förra året.. vissa får ju lite ont i halsen sådär.. jag ..kan typ inte leva , spyr feber och dör haha, halsflussen har hittat mig, jag+halsfluss=sant=egentligen falskt :( .. men som tur är att jag inte har fått det än (ta i trä) är bara förkyld och väldigt hostig, hoppas det går över snart :/ ..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0