Moving on is simple, it’s what you leave behind that makes it so difficult.

2011-04-11 - 00:08:31
ÄNTLIGEN sitter jag vid en normal data, den hemma hos mamma....finner inga ord för hur seg den är, jag brukar kasta saker i golvet för att jag blir så arg haha... känns skönt att kunna vara vid datan och inte dampa ;P

Den här helgen har varit ganska lång känns det som, men endå inte.. I fredags var vi hos ilona, det var väl rätt så mkt folk tyckte jag haha, mkt hände den kvällen kändes det som, det var tjaffs, folk spydde, folk somna i toan osv, jag och natha torkade upp spya och kriga med toaletten som hade fått stopp pga att vi inte spolade ner pappret i olika omgångar bläääääääää. Sen igår.. orkar inte ens prata om igår .. och idag gjorde jag ngt läskigt..dundun, men kan inte säga vad haha :(
jag borde egentligen sova nu, ska upp om typ 6 timmar, fett drygt haha. Åkte till pappa kl 21.00 och kom hem 22.00, åkte hit för att sova sen tillbaka till rissne där jag kom ifrån -.- .. nu är enda problemet att somna..
godnatt <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0