svara dååååååååååå

2011-04-20 - 17:57:20
seriööst!? Vad är folks problem SVARA I TELEFONEN BARA!! Varje j*vla gång jag ringer får jag aldrig svar, kan ringa minst 5 gånger utan svar, cirka 1-2 timmar efter " Du ringde?" JAA JAG RINGDE!! , " men vadå jag hade inte telefonen på mig?" Nee men se till och HA DEN PÅ DIG DÅÅÅ.. får daaaaaaaaaaaaaamp.. varje gång. Ha inte telefon om du endå inte tänker svara. Ta åt er mamma och alexandra! *aaaaaaaaarghE"#¤¤%#&%*
haha nog om det.. Imorgon är det min sista daaaag, vill inte tänka på de, kommer säkert börja gråta haha :(
Vill gå ner och köpa ett tack-kort och en liten blomma eller ngt.. kommer sakna alla såååååå myckeet!! Tanken har gjort mig så ledsen dom senaste dagarna. Klart det kan vara skönt och komma tillbaka till skolan, men skulle jag välja skola eller där, lätt där. Har blivit så fäst vid alla baaaaarn.. buuhuuu :'( !!
seriöst.. får sån jävla ångesst när jag ställer mig på vågen, allt jävla godisätande alltså! .. men men , jag ska ligga som en val på sandstranden i sommar.. buuääääh .. Nu ska jag gå göra pasta så jag kan äta middag.
Puss pååååå rumpan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0