Sunshine!

2011-04-16 - 13:20:00
godmorgon! eller aa inte riktigt godmorgon.. vaknade tyyp vid 12. Har vaknat varje timme typ under hela natten, dumma mardrömmar som alltid ska förstöra min sömn :(
Jag ser att solen skiner och det gillar vi :D. Har inte så mycket sol på balkongen än, vill sola lite..vårsolen tar som faan nu !
vet ni vad jag hitta igår? en sparkcykel hahaha, blev fett glad.. ni skulle sett hur jag gleed på min grymma ride! Jag dumpa den för bussen skulle komma, men när jag fick veta att det var 10 min kvar, så sprang jag tillbaka och hämta den igen, den var svår att släppa :( .. Hmm vad ska man göra idag? vill nog bara ta det lungt, vi snackade om bio igår.. jag vill men frågan är om mina små frön fortfarande vill det höhö
kolla vad jag åt igår i den glassiga sooooooolen :D såå gott!!
nu ska jag gå och göra... ingenting haha, vi hörs sen pusselipusspuss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0