matkoma...

2011-04-26 - 20:08:00
jag........dör... för...mycket..maaaat. Tryckte i mig 3 tacos,snacka om att min mage inte mår bra :/
Idag ska jag sova "tidigt", ska gå lägga mig efter desperate housewives, var sjukt trött idag.. gick upp klockan 5 liksom..  Men aa jag slet som ett djur iaf,men de bra.. för det såg min chef! haha. Jag har packat upp massa reservdelar, fyfan.. ååh jag fick glida på världens coolaste cykel i lagret haha, pappa och dom inne på verkstan har köpt en elcykel ,så jag åkte på den, den gick jättefort :O.. Ikväll har tjejerna sin studentskiva *woohoo* :D.. Hoppas verkligen att deras kväll blir lyckad :)! Nu ska jag kolla på simpson och fortsätta min matkoma..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0