i wont let the sun go down on me..

2011-04-18 - 16:28:18
Hallådär alla solstrålar! Lika underbart väder som igår :)
ååh det var så roligt att få se alla ungar igen, saknade dem en aning.. bestämde mig för att jobba till 4 varje idag istället för 3, skolan kommer ju kräva att jag ska ta igen mina timmar från i fredags, visserligen kommer jag bara kunna ta igen 4 timmar istället för 6, eftersom att det är tydligen en röd dag på fredag (långfredag) så då är dagiset stängt, jag kommer knappast kunna ta igen den dagen med? .. aja de får bli som det blir. Jag ska strax sätta igång med min praktikuppgift sen vidare till projekt arbete..
Jag har inte haft några problem alls med mina piercingar än så länge, fick däremot  en smäll eller två när vi körde kull.. så blev lite öm där..  ;P
Postat av: jenny

sv; tack så mycket :) fina lockar !

2011-04-18 - 16:31:14
URL: http://jennywiklund.blogg.se/
Postat av: Louise

Vad fin blogg du har! =)

2011-04-18 - 22:52:08
URL: http://louisesnall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0