I <3 Opalen

2011-04-21 - 15:18:49
Nu är min praktik över, men jag vill inte.... jag har gråtit.. saknar alla barn redan nu. vill krama alla hela dagarna långa. Ska hälsa på om några veckor igen :)! Så jävla söta, dom hade köpt 2 preenter till mig, en sjal och choklad :D.. underbara..kan sitta och skriva en hel novell om hur underbara alla är.. jaja ingen orkar nog läsa vidare.. haha
Jag har fått ett paket från posten och jag hoppas VERKLIGEN att det är min studentmössa annars får jag damp. Har inte beställt ngt annat så det måste typ vara de. Ganska skönt, jag har en lång-helg. Fre-tis, sen börjar jag jobba igen fast på makita dåra.. weii, fan påminnde mig själv.. måste ringa försäkringskassan.. hörs sen pusshaaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0