Can you imagine what I would do if I could do all I can?

2011-04-20 - 21:33:13
Kom nyss hem efter en timmes prommenad runt lötsjön med min lilla bebis emilia. Det är så härligt när man ser alla traktorerna köra bort allt grus, ÄLSKAR grusfri mark! Det är typ himmel att gå på grusfri mark med klackskor, hela jävla vintern har jag gått som en åsna i snön med klackarna, och nu på våren vinglar man ju typ bara eftersom gruset hamnar under klacken ser ju ut som att man inte kan gå liksååååm . Gick förbi morfars grav också och tände ett ljus.. †
Haha snacka om att folk tittar, dom tänker typ att det är mitt barn.. men aa jag är väl i den åldern då många har barn. Jag vill ha barn utan tvekan, bara inte..riktigt än, jag ska först ha ett Jobb, en lägenhet och ett stabilt förhållande, där passar barnet in :) . Jag vill ha en tjej och en kille.
(får damp på det här, det går inte göra "styckindelningar" när man skriver, all text blir en klump.. jätte irriterande)
Nu är det greys anatomy som gäller! Puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0