Brustet rep kan knytas ihop, men knuten sitter kvar.

2011-04-23 - 13:01:56
Igår satt jag och mamma och drack vin i soliga solen på balkongen, jätte mysigt :D, sen bestämde jag och jossan för att gå till nivå, ytterst trevligt :) Träffade dock på några konstiga människor, som hade gått i samma skola som oss förut. Jossan försökte sälja biljetter, dom ville komma men var hur tröga som helst jossan ba "Ni får dom för 100 kr, vill ni ha" - Jaaaaa säger dom typ 100 gånger, hon ba men köpt då, aaa säger dom igen men köper inte.. man ba? sen gjorde jag ett litet skådespeleri haha, jag lekte att jag blev sur för att hon sålde dom billigare till dom än till mig, bara för att dom skulle nappa på biljetterna haha, det funkade typ.. men aa några biljetter blev det iaf inte. Det sluta med att dom stalka oss resten av kvällen ;o. Jag vaknade inte bakis, vet ni vrf? Jo för att jag har en vana att trycka i mig massvis med vatten innan. Det är så skönt att det har blivit en "vana", förut somna jag alltid med smink på, nu tvättar jag alltid bort det :).. Nää nu ska jag gå och se om det finns ngn sol på balkongen att glassa i , pussssss
haha charmig bild på min katt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0