sunshine

2011-03-19 - 14:10:31
Goood morgon! eller aa inte morgon direkt men det känns så iaf haha
Vaknade vid 12 idag, ganska bra faktiskt.. kan ju annars vakna kl 3 på helgerna hehe..
Igår åkte jag tim,mamma och lill emilia till simhallen, jag hade ett litet babysimm med emilia, hon hade sjuuuukt kul haha, det var underbart att se henne så lycklig :) plaska i vattnet som en säl, råkade dock göra så att hon fick kalsup och spydde i basängen hehe.. alla föräldrar ba :  ......................................  haha men vadå, det var inte med flit ju :( . Simmade typ 20 längder, eller det blir typ 10 om man räknar att fram och tillbaka är 1 .. inte värst mycket men bättre än ingenting. Var helt slut när jag kom hem så degade i soffan resten av kvällen :)
Idag är det lördag och har ingen aning vad kvällen väntar, kanske blir hemma idag med.
Nu ska jag fortsätta lata mig, solen skiner förresten NICE. vi hörs pusssssssssss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0