Söndag kväll

2011-09-05 - 00:11:58
jag har svårt för att veta vad jag vill och jag har svårt att känna efter vad det är jag egenligen känner BÖÖÖHHHH de suger.. fuck deet. Men hej iaf :) sitter i soffan jätte trött men vill/kan inte sova, har varit trött hela dagen? Vill stanna uppe och se repris av Efterlyst, men det börjar 01.40, vet inte om jag orkar stanna uppe så länge :/ .. Igår fyllde Alexandra år hihi, jag och nathalie åkte och hälsade på henne, hon har flyttat till ett eget nu, de är superfint och fräsch där.. e jätte avis faktiskt :( ... Måste träffa henne snart igen, har saknat henne jätte mkt!! .. Sitter vid min lillebrors skoldata, vet inte om jag får sitta och blogga? haha ääsch.. Men ska återgå till mitt tråkiga surfande. Herrå och godnatt <3

ps. tack för dom fina orden, kommer sova bättre inatt





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0